Kritiek op het Zone-dieet

Mensen over de hele wereld, van een geloof, ras of gemeenschap zijn gewichtsbewust. Zij hebben verschillende redenen hiervoor. Sommigen willen er goed uitzien, sommige verlangen als gewichtsverlies, terwijl sommige gezond moeten zijn. We kunnen zien dat mensen hard werken om de trend te volgen. Gymnastiek en dieetplannen worden vandaag al gebruikt. Dieetplannen moeten gevolgd worden volgens verschillende lichamen en hun mogelijkheden om gewicht te verliezen.

Een dieet kan niet op iedereen werken of passen. Het Zone Diet Plan is een gematigd plan dat gevolgd moet worden.

Het Zone Diet berekent niet alleen vet- en eiwitwedstrijd, maar ook calorieverbranding. Het beschouwt ook de betekenis van andere ingrediënten om een ‚Äč‚Äčevenwichtig dieet te behouden. Het Zone Diet zal het gebruik en de bijwerkingen van eiwitten van vetten, en in tegenstelling tot anderen, ook van koolhydraten benadrukken. Koolhydraten beïnvloeden de hormonale activiteiten en het niveau van insuline in een menselijk lichaam. Een storing in deze interne systemen leidt tot hartziekten en kanker. Dit is waar het Zone Diet om gaat.

Een zone dieet past bij elk wezen, omdat het een evenwicht houdt tussen vetten, eiwitten, koolhydraten en alle andere gezonde ingrediënten. Deze balansering geeft een gezonde ontwikkeling van hormonale activiteiten, samen met een verlies in gewicht.

Ondanks het feit dat The Zone Diet de gevolgen heeft van koolhydraten voor affectieve hormonale activiteiten waarbij hormonen zoals Eicosanoïden betrokken zijn die betrekking hebben op verschillende metabolische gangen, maar het tekort ook aan chubbiness en vele andere ziekten verband houdt. Niettemin is er geen wetenschappelijke bevestiging voor de opmerkingen die door het Zone Diet plan zijn voorgesteld.